To Yangon…Hope So…My Journey with AA


Seronoknya di Yangon!!! Tetapi jika saya dapat pergi melawat ke Myanmar…🙂. Bila lah peluang itu akan hadir dalam hidup saya???

Satu…jika saya mencuba peluang ini  “The Blog Your Way to Yangon contest “ organised by AirAsia Berhad. Siapa tak mahukan…belum cuba belum tahu..mana tau kot2 saya dapat peluang ini…dan ini akan menjadi impian pertama saya ke ‘oversea’ …🙂

Jikalau saya memenangi peluang keemasan…bukan dapat emas…🙂 tetapi dapat tiket free pergi balik ke Yangon, Myanmar …apa yang akan saya lakukan disana??? Pertama sekali bila sampai di sana..turun dari flight…luaskan penglihatan mata saya melihat pemandangan kali pertama di Yangon :D…kalau boleh melompat..akan saya melompat kegirangan..hehehe… Kedua berjalan dengan pemandangan mata ke kiri kanan atas bawah dengan tunjuk arah sudah tentu pemandu pelancong jika tidak sesat nanti saya kat sana..almaklum kali pertama datang ke negera orang…hehe… ^_^

Hari pertama di sana, pasti perjalanan dengan melihat dan meninjau pemandangan sekeliling, tidak lagi untuk membeli belah kerana melihat suasana dahulu dapat mendamaikan hati saya dan seterusnya dengan tenang dapat memikiri untuk membeli barangan apa yang menarik. Hari membeli belah dan meramah mesra orang-orang Myanmar semestinya hari seterusnya selepas hari pertama🙂

Apa yang menarik ada di Myanmar??? Sudah tentu..perjalanan percuma ini (jika saya memenanginya laa… :)) ingin menikmati kepuasan pelancongan dengan penuh nikmat…dan pulang juga dengan membawa kepuasan melancong. Sudah tentu buah tangan berharga dari sana (Myanmar) untuk orang-orang tersayang tetap dibeli sebagai kenangan kali pertama di bumi Yangon, Myanmar.

Journey with AA…very nice for me and… ‘AirAsia, Simply The Best’ !!!.

penerbangan yang terindah

penerbangan yang indah

Satu Respons

  1. Hai Geng,

    Semoga anda dapat menunaikan segala impian yang ingin awk kecapi selama ini.

    Tq

Tinggalkan Jawapan

